jag blir så trött ibland

idag gick jag på stan, hade bestämmt redan innan att jag skulle åka hem med ett par jeansleggings. gick in i ganska många affärer utan att hitta ett enda par som jag gillade. gick sedan in på blue di blue och hittade en hylla med massa jeansleggings för halva priset. jag tog med mig ett par i ljusblått in i provhytten för att prova och jag gillade dom verkligen så jag gick tillbaka till hyllan och rykte med mig ett par till i svart. när jag kommer fram till kassan frågar jag snällt om det var samma modell på byxorna. ja sa hon så himla säkert. när jag kommer hem provar jag dom andra och klart som fan dom inte passar för det! jag blir så arg, imorgon ska jag gå tillbaka och jag ska fan byta även fast det var rea. orka luras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0