vilket vackert väder

godmorgon, jag fick lite tid över nu innan bussen går så tänkte att jag kunde skriva lite. idag är det idrott och klassråd som står på schemat och jag är tveksam till att det blir någon idrott med tanke på att det är allre första lektionen på en ny kurs men man vet aldrig. efter skolan vet jag inte vad som händer, om vädret fortsätter såhär så skulle det nästan vara skönt att lägga sig ett solarium och sola men vi får hoppas att det blir bättre till eftermiddagen. idag har jag satt på mina höstskor för det är inte så himla varmt ute idag, känner att jag får ta med mej ett extra par skor för man vet aldrig hur länge jag orkar gå i dom här skorna.

jag tappade ut min burk med hårnålar, fail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0