mitt höstlov

oj här har det varit dåligt med uppdatering. men jag har bott hos sofia så tänkte berätta lite vad vi hållt på med de här dagarna.


i onsdags åkte jag hem till sofia. vi väntade och väntade hela dagen. och vi gjorde allt för att tiden skulle gå, bland annat detta!

sen blev klockan halv sju och vi klädde på oss och gick till tågstationen och mötte saknade robin och tobbe.


direkt när vi kom tillbaka hem så gick vi och handla pizza och efter det så vart det lite party, kanonkul!

det var verkligen kul att träffa dom igen :)

på natten tänkte vi gå ut och visa dom våran fina stad.....vi hann vara ute i 30 min innan killarna var i bråk haha

ett bra försök till en gruppbild på mig sofia och robin

vi provade kanonerna, kanon

har inte så mycket bilder från torsdagen, dom finns i kameran som ligger kvar hemma hos sofia. men det vart party igen och här rider jag på min häst, tobina döpte jag visst den till ( finns det bevis på på film)

på fredagen åkte vi till willys och handlade lite. där bevisade också sofia att hon inte kan parkera....

på lördagen började vi med våran fina pumpa som vi skulle ha på kvällen. riktigt äckligt luktar dom asså.

så här vart den, riktigt läskig hehe

på kvällen vart det brakfest, tyvärr inte mycket bilder från kvällen men den var otroligt lyckad och vi hade sjukt roligt. lyckades hitta två bilder, här är en, tobbe och jolin ute vid ''växthuset'' pusspuss

här är den andra. det är jasna i sin halloween outfit. blond peruk och naken körde hon på. jag vet dock inte vad hon gjorde nere på marken hela kvällen

söndagen var största slappdagen och idag är jag hemma igen. tack för ett sjukt roligt och underbart höstlov!
nu ska det bli bättre uppdatering, jag lovar. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0