skojjigt

igår kväll vart det partaj hemma hos fredrik. det var verkligt hur roligt som helst! det tycker jag att vi får göra om! jag mathilda matilda jasna sofia louise fredrik mathias david och zäta dansade. synd att några drog till frimis men vi andra dansade tills klockan slog 1 och sedan vart det bussen hem vid 20 över 1 trötta som fan.

idag är det derby, match mellan kumla och ösk. lite spännande faktiskt! och efter det ikväll kommer mina flickor hem till mig och vi ska äta tacos och så. hoppas baby kommer och sover hos mig också :) nu kommer snart mormor och morfar så ska skynda mig lite. vi hörs mina vänner!


någon var lite packad igår........................m.w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0