vilken kväll

igår när jag vaknade var det absolut en dålig dag som väntade kände jag. snackade med ása och vi bestämde oss för att dra upp på stan. gick runt ett tag och sen hem till henne. kände fortfarande att jag inte mådde helt bra. men vid sju drog vi upp på stan partyklädda och glada för att möta hanna rebecca och emil. kvällen spenderades i rebeccas morfars lägenhet i krämarhuset med öl, martini, vin och lite roliga spel. riktigt roligt hade vi faktiskt. fick sedan för oss att vi skulle rulla ihop de röda mattorna utanför träffpungt, vilket inte gick så bra eftersom att de var fastlimmade. upp igen till lägenheten och det slutade med gråtkalas på balkongen, sweet.
kvällen i sig slutade i lundby, i en varm famn.

tack ása för att du hjälpte mig, du betyder otroligt mycket



Kommentarer
Postat av: Hanna

Absolut, hade ju kunnat bli all time. Synd att det blev som det blev bara :(

2009-09-28 @ 22:54:35
URL: http://farbrorfrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0