liten lista

Bästa veckodagen: fredag och lördag
Humör: trött men glad
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: äckliga saker
Kläder just nu: mjukisbyxor och tjocktröja
Musik just nu: ingte, kollar på tv
Favoritsaft : apelsinfestis hehe
Dagens längtan: sängen
Hur många kuddar sover du med:
2 eller 3
Spelar du nåt instrument: nej
Dagens frisyr: utsläppt
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Har du några homosexuella vänner: nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja de tror jag
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Bio eller promenad: promenad
Dagens borde: göra filosofi och psykologi uppgifterna
Dagens  fundering: vad vill du?
Snarkar du? gjorde förrut och kan hände nu om jag är förkyld
Rädd för insekter? faktiskt
Det här är jag bra på: skjuta upp saker
Vad vill du jobba som? polis
Chips eller godis? godis
Skriver du dagbok? ne men skriver av mig här när de behövs
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? bara i öronen
Hur många syskon har du? två
Är du rädd för blod? nja inte rädd
Anser du att du är stark? stark? haha ne
Röker du? nix
Snusar du? aldrig provat
Använder du knark? nej
Kaffe eller te? inget
London eller Paris: har bara vart i paris, men tror jag skulle välja london
Favoritfärg: hm, svart
Född: örebro
Nationalitet: svensk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0