minnen


sitter och kollar igenom massor med gamla bilder. hittade den här och shiet vad länge sen det känns. jag & mathilda fick för oss en kväll att vi ville ha lite alkohol. jag ringde en vän till mig och sedan fick vi 10 öl leverat till dörren. minnen

snygga brudar! antingen en av dom första eller första fest som jag varit på. slutade lite vilt med att vi kissade på våghustorget bredvid griskarusellerna som då stod där. vintern 2008, shiet

uskavi med klassen i ettan. sjukt rolig klassresa och de var så fint väder att man fick bra färg på bara en och en halv dag. love it give me summer!

studenten 2008. vad ska man säga? dagen och kvällen var en klass för sig. sjukt roligt!

det är fina minnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0