övningskörningen

har varit ute och övningskört och varit väldigt duktig tycker jag själv. har tidigara bara kört på småvägar och varit uppe i max 70 men nu körde jag på stora vägen i 90. det går framåt och jag vill verkligen sattsa på att klara det till hösten. man tjänar så sjukt mycket på att ha körkort så jag vill verkligen få det gjort. nu börjar väldigt många av mina vänner att ta körkort också och jag känner mig dålig som bara har hållt på och köra i ett par månader. men jag får skylla på att jag är född sent på året och inte haft lika lång tid på mig, hehe.

nu ska jag kolla andra avenyn! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra terran! kämpa på! fast du måste erkänna att jag var en väldigt bra lärare? ;)

2010-04-21 @ 21:48:15
URL: http://sofialovia.devote.se
Postat av: therese

klart du var sofia, utan dig hade de aldrig gått!!! :D

2010-04-22 @ 01:12:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0