segt

jag blir verkligen riktigt trött och seg utav det här vädret. jag åkte till skolan för att ha en lektion och sedan blir det att premiär åka med lundan hem från skolan som tog körkort i måndags! efter skolan har jag bara tagit det lungt och pluggat lite. jag känner mig verkligen som världens trögaste människa när jag sitter med alla hundra olika texter som jag ska tyda och sen skriva ner. det är så konstiga ord så jag knappt förstår hälften, men jag gör mitt bästa och får se hur de slutar. nu har jag iallfall bara tre frågor kvar som jag ska se till att dom är klara innan helgen så jag kan skicka in det.

ska ut  och rensa tankarna ett tag och övningsköra lite innan det blir för mörkt ute. ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0