underbar dag

vilken fantastisk dag det har varit idag, har inte vart hemma på hela dagen nästan så jag har inte kunnat skriva nått. började med att jag åkte upp till stan vid 11, mötte min mamma och vi gick till törnqvist hattar och hämtade ut min studentmössa(<3) sedan gick vi en sväng på stan och jag fick två klänningar och tre linnen av mammi! sedan mötte jag louise och vi åkte till skolan. hade en lektion helt i onödan och sedan vart det stan igen med min ásiiiiii.

när jag kom hem från stan tänkte jag koppla av lite men direkt vart de en sväng till marieberg med helena och julia för att hjälpa helena att hitta en studentklänning, och det gjorde hon. ( helena den var verkligen jätte fin! ) sedan när jag kommer hem och tänker igen att jag ska ta de lite lungt så får jag sms från emelie att komma ut och spela fotboll. gick ut och mötte henne elin och jouse ?, sedan drog vi upp till skolan och mötte några andra killar.

sjukt härlig och somrig dag har det varit och jag älskar det!

NU ska jag duscha och ta det lungt tills jag går och lägger mig, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0