en vän som inte riktigt var en vän

igår åkte jag upp på stan med helena sara och stephanie. vi satte oss på IVYs uteservering med grim och jesper?jocke? minns inte hans namn... hehe. där satt vi och drack lite och snackade fram tills klockan blev ett och vi kände att det var dags att rulla hemmåt. jag bestämde att vi skulle en sväng förbi mc donalds också men det skulle jag väl aldrig sagt för när vi var påväg dit så skädde det en liten olycka. när vi kom åkandes på kungsgatan kom en lastbil och körde i fel fil på vägen jätte fort så vi försökte stanna så att han också skulle göra det men han fortsatte köra jätte fort. så vi fick backa i typ 40km/h så vi åkte rakt in i en stolpe. hade vi stannat hade lastbilen kört över oss typ. han hade inte hunnit stanna för att det gick så fort. det var riktigt obehagligt men alla klarade sig oskadda iallafall. polisen kom och det blev frågor och sådär. helena kände att hon inte kunde köra hem efter vad som hänt så snälla jonte kom och körde hem oss i bilen :) förutom det så var kvällen väldigt trevlig och mysig!

idag har jag även bokat biljetter tilll mig och emma! vi ska se lars winnerbäck på söndag!!!!!!!!!! åh det kommer bli så himla bra. har suttit och lyssnat på han hela dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0