min helg!

hallå!

jag har haft en jätte bra helg!

fredags: åkte jag somsagt med isabelle harriet och pappa för att kolla på marcus match ute i ervalla där dom vann med 3-0. första kvällen på hela sommaren som man FRÖS när man satt ute i tjocktröja, nu är hösten påväg! efter det så åkte vi förbi hovsta och hämtade upp mamma så skjutsa pappa mig och mamma till stan. vi gick först till strömpis och tog en cider och lyssnade på allsången som var, riktigt trevligt faktiskt men nästan bara 40+are! vid tio gick vi vidare till olearys för att lyssna på örebro allstars, mammas kusin är sångare och spelar bas tror jag i det bandet. vi köpte en till cider och chilinötter och satte oss vid ett bord där och lyssnade. dom var riktigt duktiga och spelade en del låtar som man kände igen iallafall. en korv med bröd utanför hann vi med också innan vi satte oss på bussen hem! en mycket trevlig kväll med min mami.

lördags: åkte hem till julia någongång vid 3. slappade framför tvn med henne och emma tills klockan blev 6 och vi bestämde oss för att laga tacos. gick upp en sväng till affären för att handla cola och tacoskal. vart riktigt gott :) efteråt fick emma besök och jag och julia låste in oss på hennes rum för att inte störa. lite senare fick vi beställningg av emma och vi själva vart sugna på chips. så vi tog cykeln till coop för handling och så hälsade vi på helena också! resten av kvällen spenderades hemma hos julia med chips och sådär!

söndags: vaknade vid 12 tror jag. låg kvar i sängen i flera timmar. vid halv sju cyklade jag iväg till julia. vi lagade mat och senare hade vi filmkväll och kollade på en riktigt bra och rolig film. just nu kommer jag inte ihåg vad den hette men!

en riktigt bra helg!


två bilder från fotbollsmatchen i fredags. fick inga fler bilder under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0