lista!

lånad av sofia

du heter:
therese maria eriksson
smeknamn: therran
låt som när du är ledsen sörjer till: i'd rather be with you
beroende av: alla fina människor som finns
vad tror folk om dig?: don't know
stämmer det?: kanske
vad får du oftast komplimanger för?: mina ögon och fräknar....
hur imponerar man på dig?: man är glad och rolig och man är svårflirtad
brukar du skratta för dig själv?: ja. alltid nästan.
vad står det i ditt senaste inkomna sms?: ja, det var mycket blod tydligen.
har du haft sex idag?: 
hur svarar du i mobilen?: hallååå
vem ringde du senast?: johni
vad sa den senaste du pratade i telefon med?: '' okej jag med ''  
antal timmar sömn inatt?: 7
sov du ensam?: nej
brukar du komma i tid?: ja
hur känner du dig nu?: känner mig trött och glad
vanligaste färg på kläder?: olika
vad tycker du om fötter?: ingenting
vad saknar du?: ingenting just nu tror jag
hade du en bra kväll igår?: ja en riktigt lyckad kväll
favorit dryck på morgonen: fil
när brukar du oftast gå och lägga dig? sent nu på sommaren, kanske 3-4
är du blyg? ibland
sysslar du med någon idrott?: nej, men jag spelade innebandy i många år
tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej inte kärlek, det växer fram
har du spytt offentlign? ja..
vad skulle du göra om du var tjej/kille för en dag?: hm svår fråga.
är du nöjd med ditt liv? ja de skulle jag säga att jag är
är du bortskämd? ja
vad gör du imorgon?: ska fira marcus födelsedag!
vad är det värsta du vet? falska människor
har du bra vänner och äkta vänskap? verkligen
vad är det finaste du fått? ett halsband
en speciell dag du minns? min 18års dag och studenten!
samlar på?: ingenting
när grät du senast?: hm förra veckan någongång
vad skulle du göra om du vann en miljon?: resa och flytta!
vill du gifta dig?: vet inte
vill du ha barn?: tror det
är du musikalisk? hahahhhahaha
vad dricker du helst när du är törstig? vatten
bor dina föräldrar tillsammans? nix
har du någongång gråtit dig till sömns? ja
biter du på naglarna? inte längre



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0