lista

Året
Hur har året 10 varit för dig? ett av de sämre åren måste jag säga
Bättre än förra året? nej
Har du träffat några nya vänner? inte så värst många. ingen jag är nära vän med. 
Någonting du aldrig kommer glömma? finns många olika saker, men studenten är ett fint minne
Har du flyttat under i år? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? massor
Isåfall vilken? alejandro med lady gaga är en av många
Har du druckit alkohol? ja
Har du kysst en främling? ja
Har du haft sex med 2 personer eller mer? nej

Kärlek
Hur har din kärlek varit iår?
det har stått still
Har du varit kär? mja
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? nää

Sorg&hämnd
Har någon i din närhet tagit självmord?
nej
Har någon i din släkt avlidit? nej som tur är
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej
Varit i slagsmål? nej

Personligt
Har du gjort någonting du ångrar?
 ja ett par saker
Isåfall vad? lagt ner tid på folk som inte förtjänar det
Har du skämt ut dig? absolut, de gör jag ofta
Har du ljugit för en vän? nån vit lögn kanske men inget mer
Har du varit ute en hel natt? Ja
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja 
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? japp

Skolan&fritiden
Vilken skola går du på? har gått ut, men gick på risbergska
Har någon varit elak mot dig i skolan? ja
Hatar du någon på din skola? nej
Har du gjort något framsteg? förbättrat betygen
Haft alla rätt på ett prov? nej, har haft ett fel en gång.

Vänskap
Har du träffat nya vänner?
inga nära vänner
Har du förlorat en vän? ja..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? nja, de tycker jag inte men skulle vilja
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej, inte med meningen isåfall
Har du haft en relation med en vän? nej
Har du många tjejkompisar? lagom, dom finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0