!

nu jävlar. nu börjar det, ett helt nytt liv. ett helt liv med bara folk och saker som får mig att må bra! vem orkar gå runt och må dåligt över världens konstigaste människa? ne nu får det räcka, jag har tänkt på detta länge nu men inte riktigt accepterat det själv för jag skulle göra ett sista försök. men jag finner ingen mening med det hela. jag har människor i min omgivning som får mig att må bra och känna mig viktig, de är vell det som räknas? inga mer hopp om att allt ska bli som det var förrut. livet fortsätter och blir bara bättre och bättre, även om man kan tycka att det som varit har varit hur jävla bra som helst när vi väl var där. under den perioden i livet. men det är inte så längre och det är nått man måste lära sig, livet rullar på. människor kommer och människor går. men i slut änden är det ändå dom viktigaste som man har kvar. varför ska jag bry mig om han som gjorde livet jobbigt för mig och varför ska jag bry mig om henne som aldrig brydde sig om mig? m.m. alla dom där människorna som man gått och mått dåligt över ska jag bara skita i och fokusera på nu. nu nu nu och alla mina fina vänner. för ni är det bästa jag har.

Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

<3

2010-02-18 @ 21:04:58
URL: http://iiisabellle.blogg.se/
Postat av: lollo

bra!

2010-02-18 @ 23:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0