16 januari

hej på er alla. hoppas allt är bra med er. jag är jätte trött, därav min hemma kväll helt ensam. orkar verkligen inte göra någonting mer än att sitta här i min säng. igår va jag hemma hos pata med sofia stizze och david. lagade tacos, kollade på lets dance och avslutade med en sväng till marieberg för att åka lite bil, vilket verkligen inte var min och sofias grejj. jag fick även prova att köra bil för första gången och jag var duktig................ tycker jag.

idag har jag inte gjort mycket, åkte upp på stan en sväng och mötte mathias och fikade på hells :) en sväng förbi lillåhallen och kolla lite innebandy vart det också och sen hem. har inte mycket mer att säga! bye


jag saknar den här tiden ganska mycket.
komsi sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0