9/1-2010

godmorgon typ! jasna tyckte att jag skrev för lite här och det kan jag kanske hålla med om. men jag har tröttnat och nu när de vart lov och så har jag mest legat hemma och inte gjort någonting, möjligtvis en tripp upp på stan. menmen. igår så vart de iallafall strömpis och det var roligt! mycket trevligt folk som man kände och så. efter strömpis gick vi till mc donalds och sen vart de läggdags. somnade inte förns ungefär halv 5 imorse och sov till 10 så jag är sjukt trött nu.

snart kommer pappa och hämtar mig och isabelle så ska vi hem till han och äta lite och mysa ikväll. orkar inte göra någonting annat efter igår..........

puss!

Kommentarer
Postat av: jasna

wohoooooooooooo! nästa gång äre vi och denna låt http://open.spotify.com/track/6fRcxid0yq88aJ7610XpQ0

2010-01-10 @ 19:19:02
URL: http://jasna.blogg.se/
Postat av: therese

ja lätt asså!

2010-01-10 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0