sköndag

helena klagar på dålig uppdatering...

igår var det en aaaaas bra kväll. började hos jonte och anna i deras nya lägenhet med inflyttningsfest och massa trevligt folk. sedan bar det av till frimis där det också var mycket roligt!  på vägen hem vart de en sväng förbi västhaga och mc donalds och vi höll på att köra på en känguru. jag vet att det låter sjukt konstigt och det tycke vi i bilen också men så var det!  en lyckad kväll vart det iallafall!

idag har jag bara legat vid poolen och tagit det lungt och solat och tjockat mig med johanna! menmen ibland får man ju göra det också. snart ska jag fixa mig lite så ska jag åka med julia och helena någonstans och ha lite picnik och sånt mysigt!  nu vart det lite uppdatering iallafall men jag tänkte återkomma med lite bilder senare!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0