ombyggnad i mitt rum

igår vart det förfest hos helena med henne julia och johan! jonte var också med på ett hörn men han var nykter och tråkig hehe..... vi drog sen till frimis och jag verkade vara den enda som tyckte de va lite kul, men vi drog iallafall rätt tidigt och så kom jonte och jesper och hämtade upp oss, drog till adolfsberg och drack den sista drickan och hade asssss kul.

idag har jag bara varit hemma och rensat hela min garderob, vart inte mycket kvar så det blir ut och handla nya kläder snart! imorgon ska jag och mamma till ikea och kolla nya grejjer till mitt rum och på måndag så ska vi tapetsera :) hoppas ni får en fin lördagskväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0