förbannad

är jag på två olika saker för tillfället.

1. lärare, vad fan. snackar verkligen inte om alla utan just nu om en speciell. jag orkar inte dra hela historian här men han borde inte få vara lärare och han kan verkligen inte sätta rättvisa betyg. säger inte dehär bara för att jag är missnöjd med mitt betyg för de är jag inte, jag är mycket nöjd med mitt betyg. men när andra får bättre som inte har gjort någonting annorlunda blir man ju bara förbannad!

2. Killar som är rädda för sina flickvänner, hur orkar folk? hur orkar tjejer var så jävla bittra och inte låta sina pojkvänner snacka med andra tjejer. kom igen, man måste ju få ha kompisar! killarna måste få kunna snacka med en brud utan att det behöver vara mer än vänskap om ens det. bara de är en tjej, dom behöver inte ens känna varann så blir det ett jävla tjat. jag har förlorat killkompisar tack vare det här och jag tycker verkligen inte att det är okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0