lite brunhet skulle inte sitta fel

hej min lilla blogg. idag var jag i skolan och lyssnade på en sjukt
 tråkig föreläsning. sedan vart de stan för att lämna tillbaka två
 linnen och sedan byta de till en sjuktsnygg t-shirt. nu är jag
hemma och har precis vart iväg till helena för att låna en bra
 film som jag tänkte lägga mig att titta på. alltså blir det inget
 plugg idag heller som jaghade planerat in, det får bli på tisdag
 och då ska jag fan göra klart det också. jag lovar. jag funderar
 på att dra iväg och sola ikväll, det måste nästan bli så för imorse
 när jag såg mig själv i spegeln fick jag nästan en chock över hur
 blek jag är, hur blek kan man vara? vill ha någon som följer med........


tänk om man istället såg ut såhär, då skulle man må bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0