massor att göra

var på balen förrut och kollade som sagt, GUD va fina alla var. avundsjuk... ångrade lite att jag inte gick menmen. vi hittade inte på nått efteråt utan vi åkte hem. när jag kom hem serverades de pizza, gott! nu sitter jag i min säng och gör inte allt för mycket. lite msn snack och lite musik!

jag kan inte fatta att det är 1 vecka kvar till studenten, och jag sitter och kollar vädret hela tiden, dom ändrar sig ju flera gånger om dagen, först står det sol sen regn och nu står det sol  igen. hoppas verkligen att det blir uppehåll iallafall! det är så mycket att göra inann studenten de här ska jag göra...

- fixa naglarna hos min granne
- färga håret
- köpa spray till lakanen
- spraya lakanen
- ringa musicmusic
- ringa polisen
- inhandla champagne frukosten
- ladda ner musik och bränna skivor
- sy om min studentklänning lite
- sola!
- köpa en bh som passar under klänningen
- prova alla olika frisyrer och bestämma hur jag ska se ut i håret

OOOH..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0