glömde publicera imorse

godmorgon mina vänner!

igår kväll åkte vi in och satte oss på eastwestsushi eftersom att det var fullt på pitchers.  men det var lika trevligt det, det var jag linnea sofia matilda sandra filip och jollan, as mys. tog ett par öl och satt och snackade massor!
kvällen slutade knas då jag mötte upp stephanie och vi missade miljarder med bussar haha. men vi fick ta taxi hem.

idag mår jag iallafall riktigt bra och snart blir det en sväng ut med julia&helena. får se vad vi hittar på för någonting! har lite bilder från gårdagen som jag tänkte slänga upp, men jag gör det senare!

hoppas att ni får en fin lördag och att solen tittar fram snart! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0