14 november

hejjj!

idag är de ju farsdag som sagt så jag åkte dit och träffade isabelle och pappa! vi bestämde oss för att åka upp på stan och äta lunch. landade på jensens och åt otroligt god mat! satt och snackade länge och bara tog de lungt. åkte sedan hem och sen dess har jag inte gjort mycket. ett  mycket lugn dag och de gillar jag! just nu sitter jag bänkad framför tvn och kollar på beck-advokaten, jag har sett den förrut men kan nog inte få nog av beckfilmer, de är de bästa jag vet. såg nu på reklamen att programmet maria wern ska börja igen på onsdag, det gick förra året tror jag och de är någonting liknande som beck! kanon

imorgon blir de ingen sovmorgon, måste gå upp vid tio och de är stört tidigt för mig nu när jag vant mig att gå upp vid 1 varje dag. då ska jag iallafall möta upp mamma och mormor på stan för lunch och födelsedagspresentshopping.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0