min bakis dag

idag har jag knappt rört mig från sängen. vid halv fyra tog jag mig upp och gick till pizzerian sen hem igen och sen låg jag i sängen till nio då gick jag från sängen till soffan. jag har seriöst aldrig mått såhär dåligt efter en partykväll. igår var de ju Qfest och jag körde all in. lite för mycket all in. vid elva däckade jag på en bänk utanför satin så jag fick ringa ett samtal så jag kunde bli hämtad. jag klarade inte av att gå in på satin men jag hoppas mina underbar vänner fick en trevlig kväll!

det fanns dock ingen kamera på plats så några usla mobilbilder är de enda som finns från igår. orkar inte lägga upp dom nu för dom är så värdelösa.

eftersom jag legat i sängen hela dagen är jag inte ett dugg trött just nu när jag egentligen skulle vilja sova. jag mår fortfarande dåligt och det är bara jobbigt att vara vaken. hoppas att  jag vaknar upp och mår bättre imorgon igen!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0