party!

hallå hallå!

har inte orkat skriva nått, varför är det så jobbigt att logga in? nu är jag iallafall inne och tänkte skriva lite. imorgon jobbar jag min sista dag på Q och det känns lite tråkigt faktiskt även fast det ska bli riktigt skönt med sovmorgon. har träffat så fina människor där men man får se till att hålla kontakten ändå. dock är det de bästa kvar, personalfesten!

imorgon efter jobbet åker jag med carro hem och fixar iordning oss. sen tar vi tåget till stan och vidare hem till philip för fördrink och så. sen går vi till amanoo för 4rättersmiddag och party! kvällen slutar nog förmodligen på strömpis!

ser fram emot imorgon mycket, tror det kommer bli en riktigt bra kväll! untz untz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0