senaste dagarna

visade inte skorna igår, fick inte någon bra bild på dom helt enkelt. ni får se dom i framtiden. i söndags åkte jag hem till ása på kvällen, vi möttes upp på stan, bestämde att vi skulle ha kräftskiva! så vi drog till ica, handlade vitlöksbröd, potatissallad, cola osv! kräftor hade ása hemma så när vi kom hem så dukade hon upp fint och vi hade våran egna lilla kräftskiva, mumms! efter det kollade vi på remember me ( bra! ) och efter det blev det också wallander som också var riktigt bra men lite psyk! sängen ganska tidigt för på tisdagen åkte vi till skolan, hälsade på några lärare och åt gratis mat!

igårkväll bestämde jag mig för att åka hem till henne igen och göra henne sällskap över natten, även då blev det filmtittande och drack coca cola i mängder! dagen idag har spenderats på stan tillsammans med ása, träffade anna och maria en stund också!

nu ska jag plugga körkortsteori sen sova. tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0