lista

Senaste

Låt du hörde: my heart is refusing me - loreen

Film du såg: fyra år till

Mat du åt: bakadpotatis

Kram: mamma

Puss: -

Känslan: besviken men glad

Resa: egypten

Glädje: alla mina fina vänner

Dröm: kommer inte ihåg

Person du träffade: mamma

Personen du pratade i telefon med: ása

Personen du fick sms av: julia

Gången du åt 7-eleven korv: de har nog aldrig hänt

Gången du var utomhus: någon timme sedan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: många många år sedan

Saken du köpte: något till grillningen i söndags

Allmänt

Ska bli skoj: att träffa min saknade bella tillsammans med ása imorgon!

Ska inte bli skoj att: fortsätta fundera över vart fan min plånbok är....

Sparar till: inget speciellt

Pålägg som gäller: leverpastej och smörgåsgurka

Önskar att jag var bättre på: att inte bry mig så mycket om dom som inte är värda det

Dagens dryck: påskmust

Vad saknar du: min plånbok

Tre band/artister: lars winnerbäck, håkan hellström, melissa horn

Vad har du gjort idag: ätit lunch med pappa och isabelle, slappat hemma

Brukar du svära mycket: mja ganska

Hur tidigt stiger du upp: helst klockan 14 varje dag

På helgerna: så sent som möjligt

Vad ska du göra ikväll: tycker klockan är ganska mycket men ikväll har jag kollat på film

Hur många timmar sover du per natt: mellan 9-12 timmar

Vem är snyggast i världen: vet inte

Vad är det för veckodag: tisdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: london var riktigt bra

Favoritplagg i garderoben just nu: jeansshort, är och kommer alltid att vara

Längd: kortis, 162

Vikt: vet faktiskt inte, 350kg typ!

Byter gärna garderob med: kenza

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: öh. typ sune och klantpappan

Mitt rum kan beskrivas som: väldigt fint och mysigt när det väl är städat. vilket de ofta inte är

Mig själv med tre ord (just nu): förkyld, trött, godissugen!

Jag tränar: för sällan.

Jag ville bli när jag var liten: kriminaltekniker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0