min helg

hallå hallå.

här har det vart tomt under helgen men jag har haft fullt upp!

i fredags åkte jag och julia upp på stan för att äta lunch på java, så jävla gott! när vi satt där bestämde jag julia och emma oss för att på kvällen gå ut och ta en öl. vi hamnade på bells och 1 öl blev 4 öl och sedan tog vi oss vidare till strömpis. inne på strömpis blev de lite mer drinkar och så. det var sjukt mycket roligt folk på strömpis, träffade på supermånga jag kände! jag hade en superbra kväll, den slutade på grillcorner för mycket gott fyllekäk!

på lördagen så var jag lite seg på dagen men jag kom ändå ut lite, på kvällen åkte jag och emma hem till ása. vi lånade hennes lägenhet och hade vinkväll, spelade kort och snackade massa skit. vid halv tolv kom ása och gjorde oss sällskap. vid straxt efter ett bagav jag & emma oss upp på stan i kylan för att träffa peter & hans kompis. vi gick till burgerking för att få i oss något innan bussen gick hem. stog dock i kö i ca 20min men fick gå ur kön när jag nästan var helt framme för att hinna med bussen hem! också en superbra kväll!

idag har jag bara tagit det lungt. legat i soffan och kollat på tv från klockan 2 till fem. nu ska jag snart hämta upp julia och vi ska fara in till stan för myskväll hos helena! har jag inte haft världens bästa helg?!

nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen och sen åka, hörs imorgon igen med lite bilder från helgen!


bjuder på en bild från i fredags resten kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0