ringar

jag vet inte riktigt vad som hänt men på sista tiden så har jag fått nått ryck och jag har nästan under varje vistelse på staden ( vilket är ganska ofta ) köpt mig en silverring. självklart inga dyra med tanke på att jag ganska snabbt tröttnar och vill ha nya men jag tycker de är roligt med många att välja på. i olika storlekar&mönster. jag bara älskar alihopa. här är några av mina favoriter, dock vet jag inte riktigt vart jag har min döskallering som är en storfavorit men den kommer nog fram snart.


från vänster: ur&penn, ur&penn, h&m, hindersmässan och sist guldfynd


älskar alla mina fina ringar men de här är min absoluta favorit!
.
min änglavingar ring som är från style by tyra!




Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Skit snygg ring ju! :)

2011-02-21 @ 20:26:18
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0