egypten

hej kompisar!

nu har jag landat i sverige igen. dock i fredags men har vart sjuk sen dess tyvärr. vart inne på sjukhuset för prover osv. fick någon form av magsjuka nere i egypten som höll i sig och blev ännu värre när jag kom hem men nu verkar det ha lagt sig, får hoppas det för det var inte någon hitt. jag har alltså nästan sedan i fredags kväll legat i sängen och inte gjort så mycket mer än att må dåligt. i dag tog jag mig iallafall upp, långpromenad med matildas hund simba och sedan en sväng på stan med julia.


tillbaka till egypten då, jag hade en toppen vecka även fast jag var sjuk. kunde ju inte njuta fullt ut men jag ska inte klaga, älskar sol och värme! här kommer ett par bilder i från veckan :)


fina resekompisar! martina johanna och emma

liten bit av havet och de fina parasollen!

poolen och utsikt över havet!

en del av hotellet och poolen

martina och kusin1

johanna i solen!

det blev lite kyligt när solen var påväg ner

öl öl öl

min man

pizza time

pax att inte bada!!

älskar bilden!


sällskapet minus martina

fullt ös i taxibussen!

kylskåpet på rummet

hamnen

påväg till paradis ön

på båten


superfint vatten




orkar inte mer nu, kanske slänger upp ett par till nån annan dag annars hamnar dom inom kort på fejjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0