yesterdayg

godmorgon! idag skiner solen och jag mår superbra! igår mötte jag upp julia på stan för lunch på java, jag verkligen älskar deras sallader! sedan gick vi en sväng på hindersmässan innan vi tog bussen hem! på kvällen skulle jag hämta johanna och martina som hade varit på relaxen på gustavsvik. dom tyckte att jag skulle hänga med ut på kvällen men jag trodde det var tisdag och sa nej. men sen visade de sig att de var onsdag och jag bestämde mig för att hänga med. körde hem dom och sedan fick jag skjuts tillbaka in till stan. martina bangade ur och åkte hem vid 10. jag och johanna fortsatte dricka lite och sedan bestämde vi oss för att vi skulle gå ut. benne hade också kommit förbi, klockan var nu 00.20 och när taxin kom bestämde vi oss för att skita i utgången och gick hem och bäddade ner oss i soffan istället och kollade på twilight, mysigt!

här är några bilder ifrån gårdagen


julia och min sallad, den ser verkligen riktigt äcklig ut.

johanna trodde hon kunde vispa drinken......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0