höstlov

hejhejhej!
idag har varit en glad dag, varit på stan med sandra och försökt hitta praoplats men där vi skulle fråga var det stängt så vi ska dit imorgon igen. sen vart det mat med isabelle emma och jenn på stan och sen en liten runda i affärerna. hittade en as söt kjol som jag tror att jag måste köpa hehe. åkte sedan med mamma till maxi och handlade och sen till coop och handlade lite till.

ska snart sätta mig framför tvn och kolla en wallander film som hyrdes igår, och sen blir det vell inte så mycket mer ikväll som händer. hoppas ni har fått en bra början på erat höstlov.

om två dagar kommer jag också att flytta till sofia, kommer bo där onsdag till måndag tror jag. Så imorgon ska vi iväg och handla massor med mat och så inför veckan och helgen hihi. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0