onsdagonsdag

jag blir arg på min själv att jag inte skriver någonting här men det är faktiskt jobbigt att logga in och skriva men jag ska försöka för det är ju faktiskt sjukt roligt att ha någonting att titta tillbaka på!

så dom senaste dagarna har jag och isabelle varit ensmama hemma, dock har det in te hänt så mycket. i söndags kom johanna och emma hit och vi badade mitt i natten och hade det skönt, den vart det nattmat och sen godnatt!

måndag så åkte jag johanna och isabelle upp på stan, isabelle skulle köpa en tröja och johanna var tvungen att springa in på apoteket en sväng. sen åkte vi till coop och handlade mat så grillade vi på eftermiddagen. riktigt gott! på kvällen blev det film och popcorn.

igår och idag har faktiskt ganska sega, inte gjort så mycket alls! inte mycket mer att säga men ska försöka slänga in lite bilder och sådär framöver. peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0