allt och lite till

hallå.

sorry för att jag inte har skrivit någonting. men i lördags åkte iallafall jag och julia hem till pata och förfestade med han och stizze. vid 20över 11 mötte vi upp på johan på stan och traskade till satin. kvällen vart jävligt lyckad och jag träffade viktor som jag inte träffat sen jag var as liten, så det var jätte roligt :) verkligen en toppenkväll! igår morse när jag kom hem mådde jag pissoff, orkade knappt gå upp ur sängen men de va så värt.

idag åkte jag upp på stan vid halv elva och mötte sofiababe, vi gick och åt sallad på java och mös. sedan åkte vi till skolan och pluggade PA och sedan hade vi lektion i 20 min och fick sen sluta. for hem till sofia och kollade en film till PA och sedan somnade jag. bra! sen willys för att köpa hårfärg och sen till pressbyrån för att hämta ut våra biljetter till skåneland! fullspäckad dag men skön med sofia :) nu ska jag checka tv, vi hörs pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0