tråk måndag

idag har verkligen varit en riktig tråkmåndag! började dagen med ett tanläkarbesök. som tur var träffade jag lina på bussen som också skulle dit så fick sällskap av henne och louise. efter tandläkaren tog jag bussen till skolan och träffade ása&bella. delade upp lite arbeten som ska göras och åt lunch och sen vart det hem direkt för att sätta sig med näsan i skolböckerna. en sak är säker iallafall och det är att jag inte förstår någonting av filosofi. jag kan knappt utala det. när jag gav upp med temat så fortsatte jag med idrotts uppgiften då jag skrivit klart de 3 första frågorna. så har två kvar. ser ut att bli tråkplugg dagar resten av veckan också. men snart är det studenten så det gör ingenting! hoppas ni haft en roligare dag än mig! puss

isabelles och mitt plugg idag! vi har varit jätte duktiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0