igår var bäst

jag måste bara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fan va kul det var igår! brudarna kom hit vid 7 och vi startade grillen och gjorde väldigt god mat. kyckling, pommes och beasås. sedan förfestade vi och dansade och lollo kom på besök vilket var otroligt trevligt också! tills det var dax att dra sig till stan. det blev strömpis och jag hade så jävla roligt. synd att inte ása var med. men jag och mina brudar dansade galet hela kvällen! bäst

idag åkte jag hem till pappa vid 2 tiden och där var hela släkten, vi firade may och åt väldigt god mat. nu har vi nyss kommit hem från stan, vi hyrde film och köpte massa gott till kvällen som vi ska göra i ordning nu. kommer med bilder imorgon!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0