sket i lektionen

godkvälller!

åkte till skolan, men jag bella ása linnea vickan och louise sket i det och satte oss på gräsmattan och solade istället. hehe. sen åkte jag&ása upp på stan och gick omkring lite innan det blev bussen hem. på busshållsplatsen mötte jag louise och stina så jag tog nora bussen med dom och gick av vid stora vägen och tog en liten promenad hem :)

åh jag är så himla glad, mina fina kusiner olivia och rebecca kommer komma ner från stockholm på min student, det betyder så mycket för mig! var osäkert först om dom skulle komma men nu är det bestämmt och jag är gladare än gladast!

nu ska jag krypa ner i sängen, kanske blir nått inlägg till innan jag somnar. imorgon är jag ledig, men det ska bli psykväder så man kan inte sola heller! bajs. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0