veckan som vart

ursäkta för stört dålig uppdatering!

denna vecka som varit har jag nästan bara legat hemma och varit sjuk! de slog till i onsdags efter att jag varit på stan och ätit på lunch med pappa. vi åt buffé på kinamuren, mycket gott! torsdag gjorde jag ingenting, va hemma bara typ och sen va ju väg och handlade och hyrde film.

i fredags vart de jobb på goddagens igen, tycker de går ganska bra men de är så jävla svårt med all sprit,vin och sånt där som man borde kunna men de kommer väl :) jobbade från 15-23.30 så de vart en långt pass. efter jobbet hade jag tänkt att dra till strömpis men jag orkade inte och hade inga andra kläder än jobb klädera med mig så jag tog bussen hem istället.

igår lördag var jag hemma hela dagen, var riktigt rastlös! men på kvällen hade jag sara och linnea myskväll! vi åt pepparkakor med ädelost, drack oboy och åt nötter! väldigt mysigt! kom hem vid 12 och gick nästan och la mig på en gång. 

idag är det söndag och det betyder marieberg med julia och shoppingggggg

Kommentarer
Postat av: sofia

coolt

2010-11-30 @ 18:31:07
URL: http://sofialovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0