helgen + lite bilder

hallå alla.

sorry för stört dålig uppdatering men jag har haft fullt upp! i fredags kom tjejerna till mig vid sju och vi förfestade och hade as roligt. senare tog vi bussen in till stan och helvete vilket drag de blev på bussen haha. Väl i stan samlades de flesta och vi drack champagne och så! sen vart de till frimis och det va hur kul som helst verkligen, tack alla som var med! I lördags vart det hem till pappa på dagen för att äta mat med släkten, mys. På kvällen åkte jag in till stan och mötte sofia och pata. vi drog till pitchers och hade trevligt och sen  gick jag och sofia vidare till frimis igen men de va stört lite folk så vi stannade inte länge. men ändå väldigt bra kväll :)

hoppas att ni haft en lika bra helg som jag!


fick en party-låda med massa saker från johanna och kristina!

vi provade de nya spelet fia med hut på kvällen!

mina fina vänner ása och bella

haha linnea gör en sexig pose!

sofia och bella! WOW

alkis ása!

tack mina fina vänner för en bra kväll! och tack för fina presenterna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0