taggat

hej på er.

idag vart de skolan en sväng för lite grupparbete och projektarbetesmöte vilket gick bra. efter skolan lekte jag med sofia och robban hihi. nu ligger jag bara hemma och tar de lungt, är helt slut efter att ha behövt gått upp klockan 7. ska sätta på rederiet och fortsätta kolla alldeles straxt, de är så himla bra verkligen.

imorgon blir en rikigt rolig dag! först ska jag till optikern ( ni tänker vadå kul, men efter de så får jag ju börja övningsköra på rikigt vilket är roligt) och sen ska jag hem till sofia och sen kommer lollo så ska vi fortsätta spela in våran film. sen blir det tacos och mys innan alla vänner kommer och förfestar. efter det blir det till strömpis och dansa hela natten lång. låter najs!

nu ska jag kolla rederiet som sagt. pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0