tomt!

här var det tomt ser jag. har inte haft någon större lust att blogga och inte så mycket att skriva heller. de enda som jag gjort är väl att jag besökte stockholm&grönalund förra veckan, riktigt trevlig tripp. annars har det stått stilla. jag och johanna va på stan idag och skulle kolla efter resor, det fanns nästan inga kvar och dom som väl fanns var svindyra så det fick va. synd.

nu i veckan som kommer är det en del inplanerat. på onsdag är det myskväll med helena sara elin stephanie och linnea som gäller och fredag är det fest för hanna och hannah och sedan på lördagen har lollo sin fest, så helt stillasittande ska jag inte vara.

nu ska jag sova mina vänner. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0