beteendevetenskap

jag är så jävla glad att jag valde den linjen till gymnasiet. för jag har på mina tre gymnasieår där träffat världens finaste människor. människor som jag inte skulle klara mig utan. vad hade jag gjort om jag inte skrev inte det som första val på mitt gymnasieval när jag var 15 år? att en ren chansning kunde ge mig det allra bästa.

jag kan inte förstå heller hur snabbt allt har gått. jag minns första dagen som om det vore igår och nu är allt slut, jag saknar skolan, jag saknar att gå dit varje dag och träffa alla underbara personer, alla läarare och allting egentligen.

tack för tre helt perfekta år betvet ♥




fint klipp som louise fixat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0