Glad midsommar

idag är det som alla vet midsommarafton. en av dom bästa dagarna på året tycker jag.  igår gick doris ut på kvällen och kom inte tillbaka förns nu. en himla tur annars hade vi nog fått fira midsommar utan mamma, haha. roligt också att mamma grät när hon kom hem!

jag har precis kommit  ur duschen och ska nu klä på mig. men vad ska man ha på sig? det är idag som man vill ha en sån där supersöt liten klänning med fina blommor på som man aldrig köper för att man tänker '' när ska jag ha på mig den här?'' precis en sån vill jag ha idag men men. klockan halv tre blir det iväg till ölmbrotorp för att kolla på midsommar firande tillsammans med johansssons. sen ska vi hit för att äta jordgubbstårta och sen åker alla till johanssons där kvällen fortsätter. men jag stannar hemma och inväntar alla mina vänner som kommer hit ikväll! det kommer bli en mycket bra kväll tror jag!

nu ska jag försöka välja kläder och sen få nått i magen. ha en fin dag!


rolig bild från förra midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0