studenten

OJOJOJ, fyfan vilken dag det var igår. det finns inga ord för att beskriva men om jag måste så säger jag nog, UNDERBAR. allt var helt fantastiskt, att gå upp klockan halv 5 och sitta i aulan och bara lyssna på tråkiga sånger var tillochmed underbart. jag har aldrig vart med om en bättre dag och den kommer bli svårslagen. kan berätta kortfattat vad som hände under dagen. sjukt svårt att berätta efterso, det hände så mycket,  men ska göra ett försök.

klockan ringde vid halv 5, jag skuttade upp ur sängen och fixade iordning mig. vid halv 6 kom linnea och matilda till mig och vi åkte hem till ellen där det var champagnefrukost med fina betvet3a, min fina klass som man nu efter 3 år har börjar uppskatta och förstå att man faktiskt tycker om dom! vid 8 var vi vid skolan för att bli fotograferade, och efter det gick vi till klassrummet, där skrev vi i varandras mösso, sen sjöng lärarna en fin sång som dom hade gjort, sedan delade vi ut blommor till lärarna och sedan var det dags att dra sig till matsalen. det serverades kycklingsallad och cider. några elever höll tal och det vart även några sånger. sen var det dax att gå till aulan för att lyssna på rektorn och lyssna på när kören sjöng. vid tolv var det slut och vi gick tillbaka till klassrummet och vi fick fina rosor av lärarna och våra betyg.  vid tjugio över 12 stod vi färdiga vid dörren redo att springa ut. när klockan slog halv 1 sprang vi ut och självklart sjöng vi, vi har tagit studenten fyfan vad vi är bra låten. vi letade upp våra familjer och fick massa fina blommor, champagne och gosedjur. vid 1 gick vi till flaket och åkte upp på stan och ett varv runt där uppe. vid 3 vart det hem för att möta upp alla, det vart mycket god mat och fina presenter, men det vart inte långvarigt. sen kom linnea igen och marcus körde oss hem till julia i adolfsberg där det var förfest och så. halv 9 kom taxin och hämtade oss och tog oss till frimis. det var en sjukt underbar kväll på frimis, vi dansade och drack shots och cider tills ungefär klockan va kvart i ett. då drog vi ut, åt pizza på grillcorner, hem till ása, målade tånaglarna?, hämtade dricka och sedan gick vi till stadsparken.

tack för en UNDERBAR dag, verkligen sjukt bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0