var är min jeans jacka?

hej alla goooa. jag är så jävla glad nu för nu har jag skickat in ett till arbete och har bara ett kvar som jag måste göra klart den här veckan annars tar jag självmord. har suttit med det ikväll samtidigt som jag kollat lite tv och sådär.

imorgon är det bara klassråd och idrott så det blir inte en så lång dag. åh vad jag bara vill ha studenten nu på en gång, orkar inte vänta en månad.


ÅÅÅH JAG BLEV SÅ ARG IDAG. fick ett brev från h&m idag, trodde min jeans jacka hade kommit men NEJ, den är försenad till i slutet av maj. hur lång tid kan de ta? de kommer då alltså ha tagit nästan 3 månader att skicka den! de är inte rimligt tycker jag... BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0