awesome helg

nu har jag suttit med den här sidan öppen i flera timmar men vet inte vad jag ska skriva. min helg var iallafall hur jävla bra som helst. partyparty fredag och lördag. i fredags var de ju personalfest, hur kul som helst. dock inte så vidare god mat men mer plats i magen åt de goda drinkarna. kvällen slutade i kaos på frimis!

i lördags tog sara med mig ut på äventyr. vi fick skjuts hem till timmy, där va andreas benne anna och några till. riktigt rolig förfest vart de där sen taxi in till frimis. dock en mycket mer lyckad frimiskväll än i fredags. i söndags tog jag bara det lungt och övningskörde massor.

det är så jävla skönt att ha körkort asså!

nu ska jag snart fixa iorndning lite sen ska jag åka till ása. hörs bitches


Kommentarer
Postat av: Helena

hahaah älskar att du skriver att du övningskörde massor fast du har körkört ;) gumman, då KÖR du bara!

2010-11-02 @ 20:29:04
Postat av: Helena

hahaah älskar att du skriver att du övningskörde massor fast du har körkört ;) gumman, då KÖR du bara!

2010-11-02 @ 20:30:15
Postat av: therese

eh? jag tog körkort i måndags och körde i söndags? ;) läs igen!

2010-11-03 @ 00:19:40
Postat av: therese

eh? jag tog körkort i måndags och körde i söndags? ;) läs igen!

2010-11-03 @ 00:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0