jobb

hejsan svejsan, inte hunnit eller orkat skriva så mycket men jag tvingar mig själv för min egenskull för jag ver hur roligt de är att kika tillbaka i arkivet när man blir lite större. jag sitter ofta och läser i min egen blogg längre bak både i den här och i min förra blogg. de är roligt att se vad man gjorde och hur man har mognat och utvecklats!

idag har jag bara tagit de lungt fram till klockan kvar över tre, då satte jag mig på bussen mot rosta och mitt första pass på restaurangen goddagens. jag tycker att det var riktigt roligt att jobba där och jag lärde mig massvis med saker redan första dagen. hoppas verkligen att jag får jobba där fler gånger och lära mig ännu mera! :) jag jobbade mellan 16.00 och 22.45 så de blev ett lagom långt pass! jag jobbade med en tjej som hette linda, trevlig tjej och hon försökte lära mig så mycket som gick! alla dessa olika viner kommer nog ta en evighet att lära sig!

jaja, nu är jag hemma iallfall och vart en stund, jag tog bussen hem direkt efter jobbet, och nu är jag helt slut, benen värker och jag är super trött. ska snart gå och lägga mig!

imorgon blir de en superbra dag! först ska jag ta en riktigt lång sovmorgon, senare kommer släkten för att fira halva familjen som har fyllt år, då blir de god middag och sådär, vid halv åtta ska jag vara inne i stan igen för då är det party med mina bästa Q-isar! saknar dom stört mycket! kommer snart ett inlägg med bilder från förra Q festen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0