min onsdag

idag mötte jag upp sofia på stan och vi satte oss på levi's café och fikade och snackade massor med skit som hänt sedan vi sist träffades och hennes thailand resa, är en aning avundsjuk på den asså. efter fikat tog vi en sväng och kollade i affärerna, just nu finns de mycket snyggt ute i butikerna!

jag har frysit hela dagen idag, flera timmar efter jag kommit hem fortsatte det, men kröp nyss ner i min varma säng! nu ska jag fixa nått och äta sen ska jag försöka få till en dejt med john blund tidigt idag. men vi vet ju hur de brukar gå!


Kommentarer
Postat av: sofia

det var mysigt att fiiiiiiiiiiikaaaa

2010-11-18 @ 19:12:12
Postat av: thereseee

jaaaaaa det var det! pusss på dig

2010-11-20 @ 01:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0