ben&jerrys

hejsan på er!

idag åkte ju jag till stan och träffade mamma och mormor. vi åt lunch på pitchers! biff, ris och någon jätte god sås. älskade deras sallads bord också! sedan gick vi runt och letade presenter till evelina! efter det följde jag med mormor till cityhalllen och skulle köpa ben&jerrys men de fanns inte den smaken jag ville ha så då blev jag ledsen och fick skjuts hem av morfar. sov en stund och kollade på en film när jag kom  hem. vid 8 tog jag bilen och hämtade upp julia, åkte till coop och köpte min älskade ben&jerrys i rätt smak som jag nyss suttit och myst med. bästa killarna. fast hade hellre haft mitt gull här.

ikväll ska jag försöka sova tidigt, kommer inte gå bra men. vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0